Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

7. lokakuuta 2012

Ja kuinkas sitten kävikään..

Olen ollut hyvässä vauhdissa lankavaraston supistumisen suhteen. Oikein hyvässä. Jopa niin hyvässä, että olen alkanut kerimään lankoja vyyhdeiltä, josko ne joskus pääsisivät nekin langat käyttöön. 

Vaan, eilen minulle kiikutettiin kassillinen lankoja. Enemmän ja vähemmän jämiä, suurin osa vähemmän. Kuitenkin vyötteettömiä. Täyttä varmuutta kaikista langoista ei ole, vain vahvoja epäilyksiä.

Ainakin tuossa kasassa on 7veljestä. On varmaa nalleakin. Ja sitten jotain muuta. Onneksi suurin osa on kuitenkin tuollaisia peruslankoja, joista kyllä varmasti neulomista keksin. Lankavarasto vaan paisui 750grammalla. Se siitä pienenemisestä. Tuskin tässä kuussa saan neulottua noin paljon.

Lisäksi ensiviikolla saattaa olla luvassa matka, joka kulkee Pirtin kehräämön tehtaanmyymälän ohi. Kuinka voisi mitenkään olla ostamatta sieltä mitään. Ei mitenkään. Jos joskus sinne pääsen, niin varmasti myös lankaa ostan. Ne on vaan niin ihanan värisiä, minä pidän.

Se siitä varaston pienenemisestä.

2 kommenttia:

-maria- kirjoitti...

Muistan kerran, kun olin saanut kangasvarastoni supistettua sellaisiin mittoihin, että kaikki mahtui nätisti sängynaluslaatikoihin. Sitten anoppi kiikutti jätesäkillisen verran tilkkusia yms. minulle :) Kaunis ajatus, mutta räjäytti kyllä tilanteen aika lailla!

Pinni kirjoitti...

Niinpä. Ajatus on kaunis, mutta ei se hyvää tee mun lankavaraston pienennykselle. :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)